Dzięki nowym funkcjom, IVECO Driver Pal jeszcze bardziej ułatwi kierowcy zadanie

Strona główna / Aktualności / Dzięki nowym funkcjom, IVECO Driver Pal jeszcze bardzie...
Dzięki nowym funkcjom, IVECO Driver Pal jeszcze bardziej ułatwi kierowcy zadanie

W ramach ukierunkowanego na Klienta procesu ciągłego doskonalenia, asystent głosowy kierowcy IVECO Driver Pal został rozbudowany o nowe funkcje, które ułatwią życie kierowcom.

Nowa funkcja lokalizatora pojazdu oszczędza czas potrzebny na znalezienie go, gdy jest zaparkowany. Może także wyszukać po nazwie marki pobliskie stacje paliw.

Ulepszone polecenie „Open MYIVECO” działa obecnie jako samouczek głosowy, aby pomóc kierowcy w szybkim poznaniu najczęściej używanych poleceń i pozostaje otwarte w celu zapewnienia naturalnych i szybkich interakcji.

Nowe funkcje, które pomagają wydłużyć do maksimum dyspozycyjność pojazdu obejmują możliwość skorzystania z usługi IVECO Assistance Non Stop z wykorzystaniem poleceń głosowych oraz integrację powiadomień push z informacjami o obsłudze technicznej w czasie rzeczywistym.

Dodatkowe elementy sterowania kabiną można włączyć za pomocą poleceń głosowych, co podnosi komfort i bezpieczeństwo kierowcy.

 

Hanower, 19 września 2022 r.

 

Firma IVECO rozbudowała głosowego asystenta kierowcy IVECO Driver Pal o nowe funkcje, które pozwolą kierowcom IVECO Daily i IVECO S-WAY z jeszcze większą łatwością zwiększyć produktywność i komfort oraz maksymalnie wydłużyć dyspozycyjność pojazdu.

„IVECO Driver Pal jest doskonałym przykładem innowacji zorientowanej na Klienta” – mówi Fabrizio Conicella, Digital & Advanced Technologies w firmie IVECO „Opracowany specjalnie, aby podnieść doświadczenia kierowcy na wyższy poziom i maksymalnie udoskonalić jakość życia spędzanego na pokładzie pojazdu, ciągle ewoluuje, ponieważ stale poszukujemy nowych sposobów wspierania naszych Klientów w prowadzeniu i rozwijaniu ich działalności. Żaden szczegół nie jest dla nas zbyt mało istotny; zwracamy uwagę na każdy sposób, niezależnie od jego wielkości, w jaki możemy poprawić warunki panujące na pokładzie, aby ułatwić ich interakcję z pojazdem. Właśnie z takiego postępowania wynikają te najnowsze aktualizacje i właśnie tak będziemy postępować z kolejnymi wersjami”.

Przydatne nowe funkcje pozwalają oszczędzać czas, co zwiększa produktywność. Funkcja lokalizatora pojazdu umożliwia kierowcy wykorzystanie umiejętności MYIVECO Driver Pal, aby zadać pytanie „Gdzie jest mój pojazd?” i uzyskać w odpowiedzi adres, pod którym pojazd jest zaparkowany, bez tracenia czasu na jego szukanie. Można z niej skorzystać również w kabinie, jeśli kierowca potrzebuje nazwy ulicy, na której się znajduje, a odpowiednie znaki nie są widoczne. Kierowcy bez trudu znajdą najbliższą stację, zgodną z ich potrzebami, prosząc umiejętność MYIVECO o wyszukanie według sieci.

Ulepszenie polecenia głosowego „Open MYIVECO” to udoskonalenie doświadczeń użytkownika i szybszy dostęp do najważniejszych funkcji. Jako samouczek głosowy pomaga kierowcom w zapamiętaniu, w jaki sposób zadawać asystentowi IVECO Driver Pal pytania o informacje na temat pojazdu i stanowi szybki przewodnik po najczęstszych i najbardziej przydatnych poleceniach. Po uruchomieniu, umiejętność „Open MYIVECO” pozostaje otwarta i jest gotowa na udzielanie kolejnych odpowiedzi na bezpośrednie zapytania, np. „Jaki jest stan pojazdu?” lub „Jaki jest mój styl jazdy?”, dzięki czemu interakcje są bardziej naturalne i płynne. Umiejętność można z łatwością zamknąć poleceniem głosowym „Stop”.

Kolejny pakiet nowych funkcji pomoże kierowcom w maksymalizacji dyspozycyjności pojazdu. W przypadku problemu technicznego lub awarii, korzystając z poleceń głosowych, mogą oni skontaktować się z usługą IVECO Assistance Non-Stop, zamiast korzystać z aplikacji mobilnej lub systemu multimedialnego. Nowe powiadomienia pozwalają z łatwością zorganizować obsługę techniczną i zapobiegać problemom: asystent IVECO Driver Pal przypomni kierowcy o terminie kolejnego przeglądu oraz powiadomi o dostępnych aktualizacjach oprogramowania, by móc zaplanować je w dogodnym terminie. Dodatkowe powiadomienia dotyczące ustawień klimatyzacji, harmonogramów, Control Room czy też alertów Over The Air, będą również przesyłane do urządzenia mobilnego kierowcy w aplikacjach IVECO Easy Way i IVECO Easy Daily.

Nowa funkcja IVECO Driver Pal, dzięki której kierowca może obsługiwać dodatkowe elementy sterowania kabiną w celu otwarcia i zamknięcia szyb, np. podczas podjeżdżania do punktu poboru opłat, sterowania szyberdachem lub włączania i wyłączania systemu multimedialnego podczas odpoczynku w kabinie podnosi komfort i bezpieczeństwo w IVECO
S-WAY.

Firma IVECO zwiększyła również zakres informacji przekazywanych kierowcom za pośrednictwem MYCOMMUNITY, która zawiera teraz szczegółowe informacje o tym, ilu użytkowników odsłuchało wiadomości w niej opublikowanych.

 

IVECO

IVECO jest marką Iveco Group N.V. (MI: IVG). IVECO projektuje, produkuje i wprowadza na rynek szeroką gamę pojazdów, w tym lekkie, średnie i ciężkie auta użytkowe, pojazdy przeznaczone do eksploatacji poza utwardzonymi drogami, a także pojazdy do misji terenowych.

Szeroki asortyment produktów marki obejmuje modele Daily w segmencie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,3 do 7,2 tony, Eurocargo w segmencie od 6 do 19 ton oraz, w segmencie ciężkim powyżej 16 ton, gamę IVECO WAY, w tym pojazdy drogowe IVECO S-WAY, pojazdy terenowe IVECO T-WAY i IVECO X-WAY zaprojektowane do eksploatacji w lekkich warunkach terenowych. Ponadto — pod marką IVECO Astra — firma produkuje pojazdy przystosowane do użytkowania w warunkach terenowych, wywrotki na podwoziu oraz jako zestawy z naczepą, a także pojazdy specjalistyczne.

IVECO zatrudnia prawie 21 000 pracowników na całym świecie. Firma zarządza zakładami produkcyjnymi w siedmiu krajach w Europie, Azji, Afryce, Oceanii i Ameryce Łacińskiej, gdzie wytwarzane są pojazdy wyposażone w najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie. 4200 salonów sprzedaży i stacji obsługi w ponad 160 krajach gwarantuje wsparcie techniczne niezależnie od tego, w którym miejscu na świecie eksploatowany jest pojazd IVECO.

 

Więcej informacji o firmie Iveco: www.iveco.com

 

 

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:

 

Aleksandra Zielińska
Marketing Manager Poland & Ukraine
aleksandra.zielinska@iveco.com

Facebook:  https://www.facebook.com/IVECO/

YouTube: https://www.youtube.com/user/ivecoitaly

Instagram: https://www.instagram.com/iveco/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/iveco/

IVECO Live Channel: https://ivecolivechannel.com

Program pomocy drogowej 24/7.
Podany numer telefonu łączy z Centrum Obsługi Klientów w przypadku nieoczekiwanych awarii pojazdów.